Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De prins van vandaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De prins van vandaag


    De prins van vandaag



    om jullie plezier te doen een update



    Last edited by blauwzwart; 13 september 2023, 11:31.
    mijn website : klik

  • #2
    Die zit daar fraai en helemaal klaar om gekust te worden.....

    Comment


    • #3
      Die zit mooi in de spotlight!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Een schatje !

        Comment


        • #5
          Ja die staat er mooi op, misschien wel de mooiste van de reeks tot nu toe.

          Comment


          • #6
            Mooie compo en goede belichting, alhoewel ik graag bij boomkikkers het oog vlijmscherp wil. Het focuspunt ligt ervoor denk ik.

            Comment


            • #7
              Knap on beeld en prima belicht ... het oogje lijkt mij ook net niet echt scherp en dat is jammer voor een verder zo mooi beeld
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Mooi, wacht op morgen na de kus

                Comment


                • #9
                  Mooi, en schattig, Op de prins met zijn wit paard wacht ik al
                  GROETJES ROSIE
                  Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                  panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                  Comment


                  • #10
                    Nog eens nagekeken en heb gn verscherping toegepast op het beeld - omdat ik die eigenlijk wel scherp genoeg vond - de comment van niet scherp verwondert me wel enigzins
                    Mijn mening is dat het oog toch wel in zelfde vlak ligt als de witte huid in zijn keel - en daar zie je toch duidelijk de bobbeltjes op staan - dus dat zou scherp moeten zijn.
                    Ok heb nu in de update wel beetje verscherping toegepast - en plaatselijk iets donkerder gemaakt - maar voor mij maakt het eerlijk gezegd weinig verschil
                    Maar goed - heb er een 10-tal genomen in deze reeks - kort na elkaar - misschien zit daar wel eentje tussen die toch net iets scherper aanvoelt - zal ze eens minutieus moeten bekijken
                    Groet en dank voor bekijken en comments
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      Nog eens nagekeken en heb gn verscherping toegepast op het beeld - omdat ik die eigenlijk wel scherp genoeg vond - de comment van niet scherp verwondert me wel enigzins
                      Mijn mening is dat het oog toch wel in zelfde vlak ligt als de witte huid in zijn keel - en daar zie je toch duidelijk de bobbeltjes op staan - dus dat zou scherp moeten zijn.
                      Ok heb nu in de update wel beetje verscherping toegepast - en plaatselijk iets donkerder gemaakt - maar voor mij maakt het eerlijk gezegd weinig verschil
                      Maar goed - heb er een 10-tal genomen in deze reeks - kort na elkaar - misschien zit daar wel eentje tussen die toch net iets scherper aanvoelt - zal ze eens minutieus moeten bekijken
                      Groet en dank voor bekijken en comments
                      Peter
                      Je hoeft helemaal geen verscherping toe te passen. Neem de originele foto eens en zie dat de focus ligt op de schouder van de rechter voorpoot, dit maakt het oog soft, niet onscherp, maar ook niet vlijmscherp ...
                      Sommige camera's tonen jou in (p)review waar de focus lag, dat vind ik handig en soms verschiet ik dat ik er zo naast zit terwijl het precies scherp was.
                      Neem ook de volgende keer eens een foto van het oog alleen, bij boomkikkers is dit fantastisch om die zwarte aderen op die gouden achtergrond te zien, en zie je vlug wat ik bedoel met vlijmscherp.
                      Groetjes Peter

                      Comment


                      • #12
                        Weer een mooi kikkertje in een knappe setting.
                        Zie ook flickr

                        Comment


                        • #13
                          heel mooi en goede compo.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door dvlfoto Bekijk bericht
                            heel mooi en goede compo.
                            Ik volg, prachtig hoor

                            Comment


                            • #15
                              Mooi deze kikker op foto gezet en hij neemt een leuke pose aan.

                              Groetjes Johan

                              Comment

                              Working...
                              X