Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Taraxacum officinale
Collapse
X
-
-
-
-
prachtige opnamehoek zo centraal. Als een explosie van geel.
had toch graag iets scherps gehad.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtMooi, dromerig en kunstig gemaakt. Hier hou ik wel van. Ik had deze wel bij stilleven geplaatst.
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtknap heeft iets van een brandend vuur
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtPrachtig,
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtprachtige opnamehoek zo centraal. Als een explosie van geel.
had toch graag iets scherps gehad.
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtMooie compositie, maar zie ze toch liever wat scherper
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtMooie kleurtjes, zou het ook in stilleven plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtJe hebt er iets mysterieus weten van te maken hoor !
Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk berichtHeel mooi gedaan.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtPrecies een zonnetje
Mvg Yves.
Oorspronkelijk geplaatst door SuzanneG Bekijk berichtMooi zacht beeld, ik ben fan
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment