Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont Zandoogje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bont Zandoogje

    Bont Zandoogje. 1/125s - f/7.1 - iso 400 - Focusstack 65 foto's.

    Klik op de foto om te vergroten.


    Update.

    Last edited by chrisvdv; 19 augustus 2023, 09:16. Reden: Update met minder kroezelig bovenste vleugel

  • #2
    Straf dat je die zo kon stacken ! Prima compo !
    Wel jammer dat de bovenkant van de vkeugels zo wat groezelig is. Waarschijnlijk worden door het stacken de schubjes meer afgelijnd.
    Zelf ga ik het niet proberen omdat ik eigenlijk liever beelden zie met een mooi zacht scherpteverloop
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Mooie details en aandacht op het oogje!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Geslaagde stack!
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Straf dat je die zo kon stacken ! Prima compo !
          Wel jammer dat de bovenkant van de vkeugels zo wat groezelig is. Waarschijnlijk worden door het stacken de schubjes meer afgelijnd.
          Zelf ga ik het niet proberen omdat ik eigenlijk liever beelden zie met een mooi zacht scherpteverloop
          In feite heb je wel gelijk met die groezelige bovenkant vleugel. Zie het nu ook, ik heb wat te veel detail proberen terug te halen. Ik probeer nog een update te maken.

          Comment


          • #6
            Update geplaatst met iets minder kroezelig bovenste stukje vleugel. Gedaan door dat stukje pleksgewijs iets te vervagen. Deze keer geen websharpener gebruikt.
            Verschil is volgens mij nauwelijks te zien.

            Comment


            • #7
              Prachtige mooie foto maar stack van 65 foto's dit duurt wel even voor dit gedaan is, zat de vlinder heel de tijd stokstijf en ook geen briesje voor beweging in het beeld ?

              Comment


              • #8
                Ja die vlinder zat de ganse tijd stokstil. Ik zoek altijd eerst naar een windstil plekje. Daarna neem ik meestal een stack van zo’n 100 fotos en thuis gekomen zoek ik dan de fotos uit die ik nodig heb om een goeie stack te maken. In dit geval waren er dat 65.

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                  Ja die vlinder zat de ganse tijd stokstil. Ik zoek altijd eerst naar een windstil plekje. Daarna neem ik meestal een stack van zo’n 100 fotos en thuis gekomen zoek ik dan de fotos uit die ik nodig heb om een goeie stack te maken. In dit geval waren er dat 65.
                  Het resultaat is toch prachtig

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                    Ja die vlinder zat de ganse tijd stokstil. Ik zoek altijd eerst naar een windstil plekje. Daarna neem ik meestal een stack van zo’n 100 fotos en thuis gekomen zoek ik dan de fotos uit die ik nodig heb om een goeie stack te maken. In dit geval waren er dat 65.
                    Toch super gedaan hoor
                    GROETJES ROSIE
                    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                    Comment


                    • #11
                      Prachtig resultaat
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

                      Comment


                      • #12
                        Heel kunst stukje en toch geluk dat ie zolang bleef stil zitten...ik volg ook Frakske wel ivm scherpte verloop...

                        Groeten
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment

                        Working...
                        X