Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boomsikkelwants

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Boomsikkelwants

Als je denkt dat een poepvlieg een lelijkerd is dan heb je deze boomsikkelwants nog niet goed bekeken.
    Niet bepaald moeders mooiste.

Klik op de foto om te vergroten.

Knap, en die sikkel is een geducht wapen voor andere insekten!

Comment

Na de derde klik, komen de details nog meer tot hun recht.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

De wants vind ik best wel ok, het blad vind ik wel erg onnatuurlijk ogen, stacken haalt dat glimmende meer op zodat het plastiekerig oogt, en dat vind ik niet mooi zo
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Het blad ziet er wat te plastiekerig uit, maar voor de rest een heel mooie plaat, zeker zoals jacques zei, na de derde klik.
          Zie ook flickr

Comment

Ja ik zie ook wel dat dat blad er wat plastiekerig er uit ziet maar kan dat waarschijnlijk moeilijk in photoshop corrigeren. Beter was geweest om te wachten tot alles opgedroogd was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
              Ja ik zie ook wel dat dat blad er wat plastiekerig er uit ziet maar kan dat waarschijnlijk moeilijk in photoshop corrigeren. Beter was geweest om te wachten tot alles opgedroogd was.
              Dan zat hij daar niet meer wellicht

Comment

Die lelijkerd staat er in ieder geval goed scherp op

Mvg Yves.
                What you see is what you get

Comment

Bij fotografie mogen bepaalde onderdelen nog zo goed zijn, voor mij is het totaalbeeld uiteindelijk de foto, bij micro-macro ligt dat anders hé !
                  Die heldere vlek links heb ik niet eens aangehaald waar die trekt ook nog redelijk wat aandacht hé
                  Ik begrijp dat je trots bent op het deel dat jij belangrijk vind, ik kijk als buitensrtaander en ik heb daar dezelfde binding niet mee als de maker
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Bij fotografie mogen bepaalde onderdelen nog zo goed zijn, voor mij is het totaalbeeld uiteindelijk de foto, bij micro-macro ligt dat anders hé !
                    Die heldere vlek links heb ik niet eens aangehaald waar die trekt ook nog redelijk wat aandacht hé
                    Ik begrijp dat je trots bent op het deel dat jij belangrijk vind, ik kijk als buitensrtaander en ik heb daar dezelfde binding niet mee als de maker
                    Ieder zijn mening natuurlijk. Moesten we nooit luisteren naar een ander zijn mening dan zouden we nooit iets bijleren. Die vlek had ik ook al gezien en enigszins geprobeerd te verdonkeren maar die zit juist op een ongelukkige plek rond zijn poot en daardoor is het moeilijk om dat volledig te corrigeren.
                    Dus daarom enkel opgestuurd als "oordeel" en niet als "showcase". Waterdruppels op een foto zijn dus niet altijd een geschenk.

Comment

De lelijkerd staat er mooi en heel scherp op.

Comment

Inderdaad die lelijkerd staat er héél scherp op
                        al goed dat ze maar klein zijn, in het groot was het zeker een monster
                        GROETJES ROSIE
                        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Working...
                        X