Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hommeltje
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtHeel mooi Rosie.
Maar ik denk dat je het contrast iets moet opkrikken. Nu ziet de hommel er ietsjes te bleek uit.
Mooie achtergrond overigens.
denk dat daar mijn probleem ligt, wat bang om met de schuifjes te schuiven
heb mijn foto wat aangepast, maar nog steeds het probleem om hem bij de eerste foto te zetten
hopenlijk krijg ik niet naar mijn voeten
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
Mooie update, fijne achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtSorry Rosie dat ik wat te precies overkom maar nu is het zwart ok maar zijn de kleuren iets te verzadigd. Vooral het blauw valt op en ook het paars in de achtergrond is nu wat minder zacht.
Met welk programma bewerk je je raw foto's?
Photoshop C56GROETJES ROSIE
Comment
-
-
Rosie, als je met Photoshop CS6 werkt kan je met het selectie tool makkelijk lokale aanpassingen op je foto aanbrengen.
Bv. Op foto 1 het bijtje selecteren en dan lokaal het contrast wat aanpassen, dit heeft dan geen invloed op de rest van je foto.
Hopelijk heb je hier iets aan en trouwens het is best wel een leuke foto
Mvg Yves.What you see is what you get
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtRosie, als je met Photoshop CS6 werkt kan je met het selectie tool makkelijk lokale aanpassingen op je foto aanbrengen.
Bv. Op foto 1 het bijtje selecteren en dan lokaal het contrast wat aanpassen, dit heeft dan geen invloed op de rest van je foto.
Hopelijk heb je hier iets aan en trouwens het is best wel een leuke foto
Mvg Yves.GROETJES ROSIE
Comment
-
-
-
-
Ik vind de eerste heel mooi, de update wordt te hard. Enkel het bijtje klein beetje meer contrast en je hebt een supermooi beeld Rosie.
Je beeld is prachtig, enkel nog wat sleutelen aan de afwerking van je bijtjeZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment