Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht aan het einde van de tunnel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Licht aan het einde van de tunnel

Er is altijd licht aan het einde van de tunnel, de natuur vindt altijd wel een weg!

Niet dat dit technisch gezien nou zo'n knappe plaat is, maar ik vind het als geheel wel een plaatje wat bovenstaande tekst goed verwoord. Dat was ook precies de gedachten die ik had toen ik hier langs fietste.

Rob,

Blijkbaar is er geen interesse voor het feit dat een bloempje zomaar tussen het beton uit kan komen.... ik vond het juist heel speciaal... maar goed, het lijkt niet op een 550 miljoenste geplaatste libel, dus dan vind men het blijkbaar niet interessant genoeg, even zwart/wit gezegd..

Comment

Ik denk dat het vooral niet echt makro is en het misschien beter past in een ander topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
        Ik denk dat het vooral niet echt makro is en het misschien beter past in een ander topic.
        De meeste foto's hier geplaatst zijn geen macro maar close up dus wat dat betref past het hier goed..

Comment

Op zich wel een sterke boodschap dat de natuur overwint
          In de foto is het wel zoeken hoe dat nu ineen zit met die lijnen - redelijk wat lensvervorming ook lijkt me
          Zo'n paardebloem aan de muur nog niet veel tegengekomen
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Blijkbaar is er geen interesse voor het feit dat een bloempje zomaar tussen het beton uit kan komen.... ik vond het juist heel speciaal... maar goed, het lijkt niet op een 550 miljoenste geplaatste libel, dus dan vind men het blijkbaar niet interessant genoeg, even zwart/wit gezegd..
            Je mag dat zelf zeer speciaal vinden maar dat kon je wel op een andere manier duidelijk maken, mij overkomt het ook wel dat er dingen zijn die ik leuk vind maar anderen helemaal niet en dan denk ik zo wel een beetje zoals je dat hier komt te verwoorden maar die gedachten hou dan wel voor mezelf
            Eerlijk ? Ik vind dit beeld ook niet geweldig, de gedachten die in jou omgingen toen je dat opmerkte kan je niet echt op mij overbrengen met dit beeld Rob
            Tussen die 550 miljoen libellenbeelden zitten er wel enkele die jij ook super zal vinden
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X