Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geel...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geel...

Het "gele" hoekje in de tuin overheerst voor het ogenblik...dus tijd om daar wat foto's van te maken. De bloemenpracht is een kort leven beschoren...

D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Re: Geel...

goede composities Henri, maar ofwel is er hier iets mis ( op werk) ofwel zijn het mijn ogen ofwel is het bij jou maar dat ben ik niet gewoon van jou, de opnames missen overal scherpte IMHO natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      goede composities Henri, maar ofwel is er hier iets mis ( op werk) ofwel zijn het mijn ogen ofwel is het bij jou maar dat ben ik niet gewoon van jou, de opnames missen overal scherpte IMHO natuurlijk
      Roland, gisterenavond toch niet te diep in het glas gekeken?
      Neen, serieus ik meen toch dat ze behoorlijk scherp zijn,zie zelfs een draadje liggen op die eerste bloem!
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

Jammer van 2 en 3, missen inderdaad scherpte, eerste foto is duidelijk de beste !
        Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

Comment

Nr 1 is heel mooi van compo en scherp Maar 'k ben het eens met mijn voorgangers 2 en 3 zijn niet scherp genoeg.
          Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
            Nr 1 is heel mooi van compo en scherp Maar 'k ben het eens met mijn voorgangers 2 en 3 zijn niet scherp genoeg.
            Oei... als er al drie zijn die hetzelfde merken dan heb ik boter op mijn hoofd Roland. Sorry zal misschien zelf een trappistjen teveel gehad hebben gisternavond Toch wat verzachtende omstandigheden inroepen...er was teveel wind...
            BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
              Oei... als er al drie zijn die hetzelfde merken dan heb ik boter op mijn hoofd Roland. Sorry zal misschien zelf een trappistjen teveel gehad hebben gisternavond Toch wat verzachtende omstandigheden inroepen...er was teveel wind...
              LOL
              Meer foto's op mijn website

Comment

De foto's zijn idd niet scherp
                Groetjes Rudy
                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Working...
                X