Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net mijn vrouw...zie ze zo openbloeien bij het "ouder worden" !
(Hopelijk leest ze mijn replys niet... )
Efkes serieus Mac, het is een dankbaar onderwerp dat mooi is weergegeven
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Mooie reeks, Mac.
Maar ik kan - als natuurbarbaar - natuurlijk niet dezelfde felle emoties voelen bij het zien van dergelijke bloemen. Voor hetzelfde geld zet ik er mijn lompe voeten op bij het hopeloos zoeken naar een mooie plaat tijdens een wandeling... Ziende blind a.h.w.
Daarom heb ik zo'n jaloerse bewondering voor 'groene jongens'. Zij kennen de materie en genieten van het kijken alleen al...
Maar Mac, er is beterschap. Net door beelden als deze, en sporadische contacten met gasten gelijk gij, is Kariboe op het goede pad. Ik leer bij - traag maar gestaag... Ik heb mij al een boekske gekocht (waar gaat da eindigen?) waar ik een beetje mijn weg kan vinden in de complexe wereld van fauna en flora...
Is 't zo da'k ook zot ga worden Mac ???
Blijf foto's posten... d'er zit hier alvast een stille genieter !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Eddy, gaat uw vrouwke mee met uw wandelingen in de natuur ?
Mooi in beeld gebracht deze dagelijkse "escapades", hoop dat er nog een vervolg op zal komen.
Comment