Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Mier kijkt toe terwijl een luis een dochter baart
Verdikkeme... jammer dat je niet in de buurt woont want anders had ik je wel even aan het werk willen zien. Deze zijn gewoon subliem .
Scherp, compleet af, knap staaltje werk
Oorspronkelijk geplaatst door jijsambalbij
Dat ze geweldig zijn hoef ik niet meer te zeggen
Mijn vraagje, kan dit ook bv met de nikkor 60mm macro 2.8 met een omgedraaide kitlens of is dit een domme vraag?
Gr Sambal
Ikke nie zeker wetuh... Maar ik denk van niet. Ik heb nog een oude Sigma 60 mm macro (niet automatisch) en als ik daar een 50 mm op zijn kop opzet, kan ik op niks scherpstellen...
Wat kan ik nog meer zeggen dan wat de anderen al neergepend hebben? Een driedubbele proficiat... En ook tof van je om er een technische uitleg bij te geven.
Ik zou dus zeggen doe zo voort en verras ons met nog meer moois!
Comment