Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi van scherpte en kleur.
En natuurlijk voor mij ook één, voor de eigenzinnige maar aantrekkelijke cadrage;
Knap hoor Vicky !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie foto's! De achtergrond bij nr. 2 is misschien iets onrustig, maar bij die foto is de scherpte van de papaver juist zo mooi. Bij nummer 1, die toch mijn voorkeur heeft, had de scherptediepte misschien iets verder naar achter mogen liggen. Trouwens, op mijn (gekalibreerde) beeldscherm heb ik de indruk dat de foto's aan de lichte kant zijn. De kleurkracht wordt groter als je de foto's een tikkeltje donkerder maakt.
2 mooie:
de eerste voor de kleuren... en de invulling van de foto zelf (cadrage)
bij de 2e is die kern net wat scherper en groter in beeld gebracht, dus dat vind ik op de 2e heel mooi...
de 2 vergeleken: nummer 1
mvg
stijn
The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket... Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's
Comment