Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat moet ik zeggen, pareltjes van foto's of foto's van pareltjes? Beide!
Vooral eén vind ik een topper, door de combinatie van kleuren en het levendige, vanwege het sprankelende water wat door het blad heen gutst.
Henri, Henri, Henri, ... wat kan ik hier nog aan toevoegen? Al die lovende kritieken!! Als 'den boer' op zijn land niet kan dan houden die moderne gasten zich op een andere manier bezig met 'het schone' van moeder natuur.
Mijn voorkeur: de eerste. Waarom? De druppels op achterste lijn zijn echt perfect scherp. En daar is het groene van het blad mooi te zien. Geen weerkaatsing, geen spiegeling. De achtergrond misschien iets te 'druk'?
De zwarte achtergrond van de tweede is een pluspunt (door te flitsen?). Maar het geheel komt anderzijds nogal 'verward' over.
De schaduwen van de druppels bij derde hebben ook hun charme maar daar vind ik de scherpte maar terug op een drietal druppels.
Ik weet het ... ik ben bezig spijkers op laag water aan het zoeken. Sorry zelle. Maar dat is omdat ik 'jaloers' ben op je prestatie! Proficiat! Proficiat! Ik kijk uit naar nog zo'n foto's.
Comment