Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry voor de herhaling , doch ik leerde deze wezens kennen via deze site en wou er kost wat kost ook enkele opnames van maken .Hopelijk vinden Jullie het wat .
zeker en vast , maar spijtig genoeg kan ik geen exifs zien want IMHO is er op alle drie wat onscherpte op het onderwerp. Dit kan zijn dat wat onzorgvuldig scherp is gesteld ( manueel hoop ik ) of dat er bewegingsonscherpte is door te trage sluite snelheid en of ander niet te bepalen oorzaken
Sorry was de exifs vergeten .foto 1: 1/100 sec , f11 ,iso 1000, 150mm foto 2 :1/100 sec , f11 iso 1000 150mm foto 3 : 1/80 sec , f11 , iso 1000 , 150mm .
Met dank aan Roland
wingske
Oorspronkelijk geplaatst door wingske
Sorry voor de herhaling , doch ik leerde deze wezens kennen via deze site en wou er kost wat kost ook enkele opnames van maken .Hopelijk vinden Jullie het wat .
Comment