Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bij

Deze bij was gisteren waarschijnlijk niet op tijd thuisgeraakt met zijn lading. Vanmorgen lag die voor mijn garage te wachten op wat zonnewarmte om terug te kunnen opstijgen. En dan heb ik er ondertussen maar een paar foto's van gemaakt .

Het is net alsof ze hier allemaal voor mijn deur komen liggen tegenwoordig. Een week geleden heb ik op dezelfde manier nog een aardhommel gefotografeerd .

Toen ik met de fiets naar de bakker reed, kon ik nog net een hommel ontwijken die op het fietspad lag.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Bij

73 maal bekeken en 0 replies.

Schande want vidt dit een prachtige posting maar mss lig je niet bij de gefavoriseerden. Ook bewijs dat de meesten enkel de nieuwe postings bekijken en vlug hun score willen opdrijven. Dit forum bevat schatten die op ontdekking wachten.
    Wie weet hoeveel mensen hier een score van 0 replies hebben? Zijn hun postings dan minder waard omdat ze niet bij de elite behoren?
    't is goed in eigen hart te kijken, nog even voor het slapen gaan,
    of men...........

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Moet zeggen, de foto van de bij is mooi, maar eerlijk gezegd pas dit dier niet op een betonnen ondergrond.
      Had dit beestje toch liever in het groen gezien.

Yvan
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        73 maal bekeken en 0 replies.

Schande want vidt dit een prachtige posting maar mss lig je niet bij de gefavoriseerden. Ook bewijs dat de meesten enkel de nieuwe postings bekijken en vlug hun score willen opdrijven. Dit forum bevat schatten die op ontdekking wachten.
        Wie weet hoeveel mensen hier een score van 0 replies hebben? Zijn hun postings dan minder waard omdat ze niet bij de elite behoren?
        't is goed in eigen hart te kijken, nog even voor het slapen gaan,
        of men...........

Henri
        Heb waarschijnlijk deze gemist maar moet zeggen U slaat de nagel op de kop
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Zo idd leuker zijn als het beestje niet op de beton zat, maar ja dat had hij niet in de hand.

Anders had ze waarschijnlijk gestoken
          | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baron
            Zo idd leuker zijn als het beestje niet op de beton zat, maar ja dat had hij niet in de hand.

Anders had ze waarschijnlijk gestoken
            Een andere achtergrond was zeker beter geweest, maar ik heb de bij toch maar op die plaats laten zitten .

Op deze manier kon ik rustig vanuit alle hoeken foto's maken, want het was voor de bij toch te koud om te kunnen vliegen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Mijn nonkel is imker en ik had er ook zo eentje gefotografeerd en vertelde met het verhaal dat sommige bijen zo uitgeput zijn dat ze moeten rusten.
              Die mandjes met stuifmeel wegen immers veel voor zo'n dier.

wel goede opname.
              Natuurlijk op dit betonnen stuk is dit niet natuurlijk , maar dat beest rust uit
              waar het wil ( lees ; nog kan landen om te rusten)

groeten,
              Gunther
              Canon 7D
              Sigma APO Macro F/2.8 150mm
              Canon F/4 17-40mm

Comment

Mooie serie
                Niemand is te oud om te leren
                alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
                alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

Comment

natuurlijk door de achtergrond komen de kleuren van de bij wel goe tot hun recht
                  knappe scherpte van alle drie

Comment

Heb ze nog eens goed bekeken,het is precies een zelfportret van mij,allé ik bedoel ge moet mij eens zien als ik van mijn werk kom doodmoe val soms gewoon omver en geraak niet meer tijdig binnen.......
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                    X