Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De eerste zou de mooiste moeten zijn. Maar ik mis wat scherpte op de waterdruppels. Die scherpte is nu volledig geconcentreerd op het hart van de bloem. Als beide (hart en druppels) scherp waren ... dan voor mij top.
De tweede heeft een speciaal 'kleurenpalet'. Weinig uitbundig ... druilerig weer ... Maar hier zoek ik een beetje naar de plaats van scherpstelling.
Ik heb echter meer moeite met de keuze van je kaders. Ik verwerk ook vaak de fotokleuren in de kader ... maar heb je hier niet wat overdreven?
eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED
mooie foto's maar ik vind het croppen niet zo geslaagd (of heb je ze zo getrokken?). Bij de eerst had ik de foto onderaan ietsjes laten doorlopen (staat de druppel er gans op), bij de tweede zou ik ook onderaan de foto hebben laten doorlopen zodat de meeldraden van de bloem er nog op staan..
Comment