Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bedankt voor de reacties En dat voor foto's van een "******vlieg" , zoals ze die hier noemen. (blijkbaar kan ik hier dat woord niet posten )
Met die macrolens kan ik eindelijk de kleinere dingen in de natuur fotograferen. Dat wou ik al veel langer doen, maar bij gebrek aan degelijk materiaal ging dat gewoon niet.
Er valt voor mij nog heel veel te ontdekken, als ik een paar uur met die lens in de natuur rondwandel kom ik elke keer wel iets nieuw tegen om foto's van te maken .
Volgende keer zal ik er de macroflitser eens opzetten (dit was met de ingebouwde flits), maar de wandelaars kijken nu al raar op als ze mij tussen het onkruid zien zitten. Met die (voor niet kenners) science-fiction-achtige apparatuur (macroflitser) zal ik nog meer opvallen .
Comment