Op het achterste blaadje is het een beetje overbelicht.
als er een foto gepost wordt waar volgens sommige fouten opstaan kwestie van belichting of zo, dan probeer ik zelf deze foto's te bewerken zodat de fout er uit is.
hierzo heb ik dat ook gedaan ..
Neen, niet beter.
Die glinsteringen op het blaadje vind ik mooi.
En ik vind het wat ongepast dat je in Showcase foto's ongevraagd zit te verprutsen of te veranderen (dat kun je in Fotobewerking of Beoordeel mijn Foto.. snappie ? .. kunt op zijn minst eerst eens een berichtje sturen !!
Denk dat die schitteringen inderdaad bij dit soort plaatjes hoort, als je buiten loopt vallen deze bloempjes juist op door deze schittering in de zon. Misschien dat het hier wat minder had gekund maar dat is een persoonlijke smaak.
Voor mij is het mooi zo met die pareltjes er ook nog op.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Denk dat die schitteringen inderdaad bij dit soort plaatjes hoort, als je buiten loopt vallen deze bloempjes juist op door deze schittering in de zon. Misschien dat het hier wat minder had gekund maar dat is een persoonlijke smaak.
Voor mij is het mooi zo met die pareltjes er ook nog op.
Groeten, Jan.
Inderdaad , ik denk niet dat je door de belichting aan te passen daar een foto van kan maken zonder die glans, ik ga het eens proberen, heeft iemand soms tips ??
Comment