Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orchidee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Orchidee

Hoi,
    ik ben nieuw op het forum, dit is mijn eerste upload. Gisteren even met de kids naar de Zoo in Antwerpen geweest waar ik een macro opname van een Orchidee heb genomen. Dit met mijn reeds 5 jaar oude Olyumpus C-2500L digitaal toestel. Ja, ja, er zijn er nog altijd die met 2,5milj pixels tevreden zijn...
    Ben benieuwd naar jullie reacties.

Even de tip van Bouk uitgeprobeerd :

Last edited by Tomké; 22 maart 2005, 21:27.

Re: Orchidee

Ik vind em wel geslaagd, ja...
    Misschien had het rechter blaadje er net wel helemaal moeten opstaan bovenaan rechts ? Maar misschien zat daar iets in de weg. Kan ook natuurlijk...
    natwork.be

Comment

heb ik pas thuis ook opgemerkt. De foto is rap-rap getrokken en ter plaatse niet veel aandacht aan besteed. Een beginnersfoutje zou ik zo zeggen.
      Dit is nu het fijne aan dit forum, de volgende keer zal ik daar nu op letten.
      Thx

Comment

lijkt mij het beste de bovenkant er af te laten en alleen het schoentje.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Welkom, Tomké
          Mooi Venusschoentje, jammer dat de witte lokbladeren niet scherp zijn.
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

2e foto zou ik net ietsje meer laten zien van boven. Ziet er nu erg afgekapt uit. Daardoor komt het schoentje ook wat centraler te staan (lees minder loze ruimte van onderen)

Maar geslaagd voor een eerste snelle foto
            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
            X