Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gras/blad in water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gras/blad in water

    Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, en dit zijn mijn eerste foto's die ik post. Ik ben er vanmiddag na het eten er opuit gegaan om even wat foto's te nemen, omdat het zulk mooi weer was/is . Doordat alle sneeuw nu is gesmolten zijn er veel plassen, dus ik dacht, ik probeer er eens een foto van te maken. Ze zijn gemaakt met een KM Dimage Z1 .



    I create, therefore I exist

    D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

  • #2
    Re: gras/blad in water

    mooie foto's, vooral de tweede vind ik. Hier glinstert de zon mooi in het water tussen de sprietjes.
    Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D

    Comment


    • #3
      Re: gras/blad in water

      mooie foto's, vooral de tweede vind ik. Hier glinstert de zon mooi in het water tussen de sprietjes.
      Ik vind het altijd erg mooi hoe de zon in het water glinstert, en ik blij dat het zo goed gelukt is om het op de foto te krijgen . Sommige mensen vinden het storend, ik juist niet Dankje voor je commentaar ^^
      I create, therefore I exist

      D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

      Comment


      • #4
        Re: gras/blad in water

        je eerste foto vind ik mooi van compo en idee dus kon ik het niet laten hem eens door PS tehalen en hem wat contrastrijker te maken. Hopelijk ergert dit je niet, anders haal ik hem weg.Groetjes Dolly

        Comment


        • #5
          Re: gras/blad in water

          je eerste foto vind ik mooi van compo en idee dus kon ik het niet laten hem eens door PS tehalen en hem wat contrastrijker te maken. Hopelijk ergert dit je niet, anders haal ik hem weg.Groetjes Dolly
          Nee hoor, ik ben hier om te leren ^^. Ik vind zelf een hoog contrast niet altijd even mooi, maar zoals je het hebt gedaan vind ik em ook erg mooi. De foto word er nog net wat levenderiger door
          I create, therefore I exist

          D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

          Comment


          • #6
            Re: gras/blad in water

            bewerking van de eerste opname een verbetering hoor, de tweede opname erg mooi, je kan goed zien dat het water iets door het gras omhoog wordt gedrukt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X