Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tjongejonge, je plaatst een foto van een vlinder en kijkt twee dagen later (gisteren niet in de gelegenheid) of er reacties zijn...
Meer dan ik verwacht had en zonder meer een ieder bedankt daarvoor
Iets meer fotoinfo: de foto is afgelopen zaterdag gemaakt in een kas waar ik ook de foto van de orchidee heb gemaakt. Helaas geen statief bij mij en pas vlak voor ik van huis ging de 105 mm macrolens in de tas gestoken (was vooraf niet van plan om een vlinderfoto of een andere macrofoto te maken, maar kwam bij toeval in de kas terecht).
EXIF: F7,1 1/125, had liever minimaal F11 en 1/250 willen gebruiken voor een betere scherptediepte en meer bevriezing van de vlinder (want die zat niet echt stil), maar het beperkte licht dwong mij deze kant op.
Het pakte gelukkig toch nog goed uit.
Comment