Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch plezant speelgoed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• toch plezant speelgoed

Hoi iedereen,

Eerst en vooral mijn welgemeende excuses aan iedereen hier hé,
    Ik ben misschien wel ietsjes te overhaast tewerk gegaan, maar ik dacht zo na een kleine 100 views en geen reactie dat de foto inderdaad niet echt iets voorstelde en heb ik 'm maar weggehaald, zonder rancune hoor ( mea culpa )

@ roland : je hebt gelijk, ik bekijk hier wel elke avond bijna 99 % van de foto's die gepost zijn maar ik lees eigenlijk meer de reacties daarop en probeer daar uit te leren en reageer zelf niet

Dit is niet dat ik die foto's niet goed vind, in tegendeel zelf , maar meestal kan ik me aansluiten bij de gegeven commentaar en zodus ....... geen reply van mijnentwege

Ik zal proberen in de toekomst wa meer van mij te laten horen OK ?

PS: hier da fotoke van een plezant speeltje

groetjes

Alex
    Last edited by bromista; 2 maart 2005, 15:55.
    Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

Re: toch plezant speelgoed

Das wel erg snel weg
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Vind ik ook ..........
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

In minder dan 24u haal je die foto weg.
        Bromista, je bent echt wel een ongeduldige!

Comment

Bromista, Kom op kerel,een mens moet een beetje geduld hebben.Plaats Uw foto terug en wacht eens een 10tal dagen.Vele onder ons werken en kunnen niet alle dagen op BD komen kijken.Geef ook deze een kans om te kijken en te reageren.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Van hetzelfde gedacht. Nog even laten staan. Kan ook niet alle dagen alle posts lezen.
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

sorry hoor maar had het gezien maar dacht dat naar de aard van de foto dit geen beoordeling vroeg ( foto van wacom met pen ) daar ik dacht dat dit enkel ter info en appreciatie voor het produkt bedoeld was.
              bedenk ook misschien het volgende:
              a. wacht je tijd af
              b. beoordeel ook anderen ( die wensen dat soms ook alhoewel ze het zelf soms vergeten ) heb even nagezien en van jou vind ik er echt ook geen hoor behoudens vergissingen mijnentwege
              c.showcase is waar je je eigen foto's die je goed vind post en een beoordeling is geen vereiste alhoewel door de meeste gewenst
              even in acht nemen kan geen kwaad, en bedankt
              roland
              Last edited by Guest9; 2 maart 2005, 14:10.

Comment

en nu komt het hé

deze close up of meer macro heb je volgens mij niet op de juiste plaats schergesteld en of het diafragma te krap genomen F1,8 , nml nu is dit op de horizontale lijn en is de punt van de stift en naam onscherp. anders niets aan de hand.
                groetjes.

Comment

Working...
                X