Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mos

    Macro is een vrij nieuw terrein voor deze jongen. Maar ik blijf proberen.
    Reacties en tips zijn meer dan welkom. Om het met de ondertussen legendarische woorden te vragen : "Is 't wat" ?




    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Mos

    ja zeg beginnelingske goed gedaan hoor , wel super van opname als van saturatie ik ga voor nr 1
    Last edited by Guest9; 26 februari 2005, 17:26.

    Comment


    • #3
      Re: Mos

      't is zeker wat Maar even wat commentaar (persoonlijk hé je doet er mee wat je wil )
      Eerste foto : is niet echt scherp en persoonlijk vind ik het kader te fel van kleur voor deze kleine mosjes.
      Tweede foto : is de beste. Mooi scherp in het midden en rechts onder nog een mooie scherpe druppel en het kader past perfect bij deze foto.
      Derde foto : is enkel scherp op een paar druppels onderaan de foto maar de mosjes zijn IMHO te wazig.
      Dus ... blijven oefenen en het komt allemaal nog goed
      Last edited by Vicky; 26 februari 2005, 21:07.
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Mos

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky
        Dus ... blijven oefenen en het komt allemaal nog goed
        Doe ik zeker Vicky! Bedankt voor de kritiek. Ik heb de coolpix nog maar een tweetal maanden en heb daarvoor nooit eerder macro gedaan. Maar door het volgen van dit forum heb ik al heel veel opgestoken. Wat ik natuurlijk zelf weer probeer toe te passen.
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #5
          Re: Mos

          Gezien het onderwerp, weinig om op scherp te stellen, vind ik ze best goed. 2e is de beste.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: Mos

            Mooie probeersels . Voor mij nr 2, mooi scherp en beter kader dan 1

            Comment


            • #7
              Re: Mos

              zoals al gezegd, moet ik de mening van onscherpte bijtreden. deze is vrij weinig te bespeuren.

              MAAR, jawel, er is voor mij een maar, door het kleurenspel vind ik de onscherpte helemaal niet belangrijk, integendeel, draagt het zelfs bij tot de foto

              was waarschijnlijk niet je originele opzet, je zal dus nog wat moeten proberen om ze scherper te krijgen, maar ik vind door de kleuren de onscherpte hier echt gepast


              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Mos

                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                was waarschijnlijk niet je originele opzet
                De originele opzet was gewoon de macro-mogelijkheden van mijn toestel leren kennen. Eerlijk gezegd ga ik voor de derde , net omwille van het spel van kleuren en die minuscule stengeltjes van het mos (in werkelijkheid nog geen centimeter groot).
                Maar nogmaals, het is proberen om bij te leren
                Meer foto's op mijn website

                Comment

                Working...
                X