Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
altijd die druppel op een van de mindere foto's tussen de reeks, dat vind ik jammer. ik zou eens willen zien wat je met de druppels bereikt op een setting als de eerste foto, die is veel beter. de laatste is te blauwachtig. wel speciaal met het licht langs onder.
heb je bij de laatste een beetje PS gedaan aan de stengel? nogal hoekig
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
proficiat, ben echt blij dat je hier wat bijgeleerd hebt, tenandere dit is ons doel en plezier in BD, elkaar helpen en onze foto's beter maken. Deze van jouw verdienden het tenvolle
ik zou eens willen zien wat je met de druppels bereikt op een setting als de eerste foto, die is veel beter.
"U vraagt wij draaien" , ik had deze in eerste instantie niet gepost omdat ik niet tevreden was over de kleur(belichting), maar over kleur kun je "discussiëren" of juist niet?
De bewerkte reeks is echt prachtig,bij de vorige reeks was te te veel rose kleur,en ik denkt toch dat deze bloemen zuiver wit zijn.
Prachtige foto's.
Deswa
Bedankt iedereen voor de leuke reply's en in het bijzonder "**********" voor de tip(s) om de foto's te bewerken. Toch een prachtige uitvinding dit forum vinden jullie ook niet? Voor wie het interesseert een vollediger reeks staat HIER
Bedankt iedereen voor de leuke reply's en in het bijzonder "**********" voor de tip(s) om de foto's te bewerken. Toch een prachtige uitvinding dit forum vinden jullie ook niet? Voor wie het interesseert een vollediger reeks staat HIER
te veel eer, iedereen is hier bereid je vooruit te helpen ( ons zelf ook wel hoor) een beetje van hier een beetje van daar en vooruit maar
Comment