Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn Valentijn-boeket

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn Valentijn-boeket

En 't moeten niet altijd rode rozen zijn

Groetjes Vicky

Re: mijn Valentijn-boeket

mooie kleuren ga voor de tweede,vind hem gewoon mooier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ben het met Bouk eens...
      Ik moet er altijd voor opletten dat ik me bij het beoordelen van bloemenfoto's niet door mijn subjectieve mening over de bloem in kwestie zelf te laten beïnvloeden, maar hoewel ik over het algemeen suikerbossies (protea's) absoluut verkies boven anjers, kies ik hier resoluut voor de tweede:
      Ik heb lang moeten kijken waar het 'm zat, maar het is voor mij de 'kijk'richting van de bloemen: de eerste kijkt 'links omhoog', buigt zich dus ahw buiten de foto, de tweede kijkt de foto in...
      Ook de belichting van de tweede bevalt me meer... op één of andere manier krijg ik de indruk dat bij de eerste er iets van een schaduw op het hart van de bloem valt...

(Btw: 'mag' ik hier in 'showcase' eigenlijk wel zo uitgebreid mijn commentaar geven? uiteindelijk is dit niet echt een 'vraag om commentaar-forum'. Dus fluit me terug als ik te zeer op mijn praatstoel zit...)
      Anne

Camera's maken geen foto's, mensen wel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anne
        Ik moet er altijd voor opletten dat ik me bij het beoordelen van bloemenfoto's niet door mijn subjectieve mening over de bloem in kwestie zelf te laten beïnvloeden, maar hoewel ik over het algemeen suikerbossies (protea's) absoluut verkies boven anjers, kies ik hier resoluut voor de tweede:
        Ik heb lang moeten kijken waar het 'm zat, maar het is voor mij de 'kijk'richting van de bloemen: de eerste kijkt 'links omhoog', buigt zich dus ahw buiten de foto, de tweede kijkt de foto in...
        Ook de belichting van de tweede bevalt me meer... op één of andere manier krijg ik de indruk dat bij de eerste er iets van een schaduw op het hart van de bloem valt...

(Btw: 'mag' ik hier in 'showcase' eigenlijk wel zo uitgebreid mijn commentaar geven? uiteindelijk is dit niet echt een 'vraag om commentaar-forum'. Dus fluit me terug als ik te zeer op mijn praatstoel zit...)
        Bedankt voor je reply en doe gerust verder met uitgebreid commentaar geven Anne, mij stoort het helemaal niet De twee foto's zijn idd met een andere belichting genomen. Bij de eerste foto waren er weer wolken voor de zon en de tweede heb ik genomen met een laagstaand zonnetje in mijn studioke (lees ...veranda ) Ook de stand van de bloemen is anders, zoals jij al opmerkte, maar de foto's zijn genomen van de bloemen zoals ze in het boeket zitten.
        Groetjes Vicky

Comment

En ik ook ... en wat dat commentaar geven aangaat Anne, als er iets niet volgens de regels gaat fluiten de moderators je wel terug.

Groeten, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

[MOD] Natuurlijk mag dat Anne, commentaar is niet verplicht in Showcase, maar ook niet uidrukkelijk verboden. Indien je graag commentaar geeft, kan ik je ook de fotodiscussie forums van harte aanbevelen

Willy
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
              mooie kleuren ga voor de tweede,vind hem gewoon mooier.
              grt,bouk.
              ga ook voor nr 2 prima kleurnuances

Comment

Bedankt iedereen
                Groetjes Vicky

Comment

Working...
                X