Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mercie mensen ,
re Ajuin, kwee, kweepeer is de NL naam, bloeit heel vroeg in het voorjaar, deze staan wel in een vorstvrije serre, Chaenomeles Japonica om het nog interessanter te maken
re Lightyear, dacht dat ze aan de regels voldeden
Ah correctie, de 2e is in orde, 1e en 3e hebben kortste zijde langer dan 600px .. Allé, ik zeg het maar voor de mod het ziet
Maar ik blijf erbij: schitterende foto's, echt waar.
kwee, kweepeer is de NL naam, (...) Chaenomeles Japonica om het nog interessanter te maken
Bijna juist...
Chaenomeles japonica is de Japanse kwee (zonder peer ), soms ook wel kwee-appel genoemd, Cydonia oblonga is de kweepeer, die grotere, witte tot lichtroze bloemen heeft, en vooral veel grotere vruchten (groter dan een uit de kluiten gewassen peer)
Hele mooie opnames Christianne... vooral 1 en 3 bevallen me...
De derde zou ik wellicht onderaan iets gecropped hebben, en wel zodanig dat de onderste meeldraden precies in de hoek vertrekken...
Ah correctie, de 2e is in orde, 1e en 3e hebben kortste zijde langer dan 600px .. Allé, ik zeg het maar voor de mod het ziet
Maar ik blijf erbij: schitterende foto's, echt waar.
@LY, dank je wel voor je behulpzaam kritisch oog ,
maar volgens de nieuwe forumregels mag geen enkele zijde meer dan 900 pixels groot zijn.
De foto's van Christianne zijn dus helemaal in orde!
Ah 'k wist niet dat ze gewijzigd waren... LY op zijn bek dus
Allé, nieuwe regels komen mij eigenlijk ook goed uit ..
Sorry Christianne ..
Oorspronkelijk geplaatst door lut
@LY, dank je wel voor je behulpzaam kritisch oog ,
maar volgens de nieuwe forumregels mag geen enkele zijde meer dan 900 pixels groot zijn.
De foto's van Christianne zijn dus helemaal in orde!
Last edited by Lightyear; 13 februari 2005, 17:05.
re LightYear, niks aan de hand natuurlijk , vroeger was het wel zo
re Anne, ja, de Psydosydonia Sinensis heb ik hier ook in een pot, gigantische vruchten idd Mercie voor de complimenten, geen gek idee, die crop
Comment