Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
kleur en druppels erg goed, jammer van de totaal scherpte.
grt,bouk.
Sorry, Bouk, maar jouw opmerkingen over ontbreken van scherpte zijn niet altijd even terecht. Ook hier zit er voldoende scherpte in de foto, en ik vermoed dat de originele foto nog beter zal zijn. Hou er rekening mee dat niet iedereen met USM en Sharpen bezig is, maar gewoon post zoals de camera geregistreerd heeft.
Ik vind deze plaat alleszins prima!
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
kvind het jammer dat er rechtsboven een zwart gat is. Daarnaast jammer dat er in het midden een klein klein stukje onscherp is (ligt net voor het focus veld lijkt me). En als derde opmerking: iets levendigere kleuren zouden nog leuker zijn (eigenlijk is de opname een beetje onderbelicht, wat spelen met levels of curves geeft je een veel mooier beeld!).
Al bij al een goede poging met behoorlijk resultaat. Kheb het ook al geprobeerd en totnogtoe zonder echt goede gevolgen.
Comment