Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Makro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Makro

RECLAME VOOR BREITLING

SMARTIES

DICE

Eerste makro's met Kenko tussenringen en Canon 70-200 4F en 2 aparte metz flitsen als slaves.
    Foto's komen zo uit de cam, en enkel aangepast aan de maximale size
    Graag beoordeling op compo, kleur en scherpte !
    Eventueel ander commentaar is ook natuurlijk welkom.

Yvan
    Graag een
    Last edited by Hanske; 31 januari 2005, 13:24.
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Re: MAKRO

Bij de foto van Breikling reclame moet je zorgen dat de hele merknaam te lezen is, verder is niet de hele wijzerplaat scherp, wat voor deze foto naar mijn idee wel nodig is, van de smarties op zich een goede foto je zou alleen kunnen zorgen dat je alleen maar smartie's in beeld hebt, wat betreft de Dice denk ik dat de foto je aan moet spreken, zie geen grote fouten behalve mischien de roze reflectie door de hele dobbelsteen.

Comment

Uit de FAQ : Titels van topics die volledig in hoofdletters zijn geschreven komen uitermate schreeuwerig over en zijn daarom niet gewenst, let hierop!

Vandaar dat ik de topictitel even in kleine letters neergezet heb
      Last edited by Hanske; 1 februari 2005, 08:28.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasperH
        ...moet je zorgen dat de hele merknaam te lezen is.....
        Ik weet het, maar het was toen wel zo laat !

Yvan
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Working...
        X