Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die hebben dan toch eventjes op hun taartjes moeten wachten...
Vriendelijke groet,
Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dank Hanske en Ludo voor de moeite van het reageren !
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
Knap belicht
Een lichttent (of kartonnen doos met wit papier beplakt) moest hier uitkomst bieden.
Heb toch nog behoorlijk wat werk gehad in PHSP om de kleuren en de toon smakelijk te houden. Eetwaren ? Niet gemakkelijk hoor !!!
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Dank Hanske en Ludo voor de moeite van het reageren !
Een lichttent (of kartonnen doos met wit papier beplakt) moest hier uitkomst bieden.
Heb toch nog behoorlijk wat werk gehad in PHSP om de kleuren en de toon smakelijk te houden. Eetwaren ? Niet gemakkelijk hoor !!!
Greetz, Kariboe
en hebben ze nadien nog gesmaakt Knap gedaan, mooie foto's van alledaagse dingen (alhoewel ik eet die alleen op zondag kwestie van wat op de lijn te letten )
en hebben ze nadien nog gesmaakt Knap gedaan, mooie foto's van alledaagse dingen (alhoewel ik eet die alleen op zondag kwestie van wat op de lijn te letten )
Normaal ga ik ervan uit niks meer te gebruiken wat onder de lampen heeft gelegen. Drank en eetwaren kunnen heel vlug bederven onder de warme lampen (Salmonella).
Maar ik moet bekennen, ditmaal een uitzondering gemaakt. Zeer vlug gewerkt en de lampen zo vlug mogelijk uitgedaan na iedere take. De taartjes zagen er te lekker uit.
Vicky, bedankt voor het compliment !
Kariboe
mmm, ziet er lekker uit. Het water komt me zowaar in de mond
een geslaagde belichting! ik vind dit altijd moeilijk bij zulke close-ups in kunstlicht. Knap gedaan!
<pascal>
@ Dirtyone, pascale & April : thanks voor jullie reply !
Greetz, Kariboe
Comment