Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die eerste, is dat geen surinaamse kers (Eugenia uniflora van de Myrtaceae) ?
Ik heb zo eentje in mijn living (maar dat is dan ook een halve serre).
Staat normaal ook op mijn website maar de hosting ligt nog steeds plat
Mercie Bouk en Hans .
Hier precies hetzelfde wat betreft de woonkamer, alle planten waarvoor het nu te koud is in mijn serre staan in de kamer.
En helemaal raak wat betreft de Eugenia, komen ook elk jaar flink wat eetbare vruchtjes aan.
Mercie Bouk en Hans .
Hier precies hetzelfde wat betreft de woonkamer, alle planten waarvoor het nu te koud is in mijn serre staan in de kamer.
En helemaal raak wat betreft de Eugenia, komen ook elk jaar flink wat eetbare vruchtjes aan.
bij mij nog niet! Bananen in de living, anonnas in mijn tuin maar nog geen vruchtjes aan m'n Eugenia . 't Schijnt dat ze lekker zijn.
Blijkbaar hebben we, naast fotografie, nog een gemeenschappelijke hobby : tropische plantjes kweken .
Prachtige bloemen en foto's.
Vooral foto 3 lijkt mij perfect zowel qua kleur, contrast, scherpte, compositie, als het passende kader.
10/10 Christianne!
Comment