Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Akkerpaardenstaart - Equisetum arvense
Collapse
X
-
-
-
Re: Akkerpaardenstaart - Equisetum arvense
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtstaat mooi in beeld, ook de bg...
Rob,mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtOp ’t eerste zicht een hele mooie met mooie achtergrond. Op ’t tweede zicht ontbreekt het toch wat scherpte op de paardestaarten.
dat eerste zicht is het belangrijkste, dat is de indruk die een beeld laatbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Raar beeld Frans...die onderste stengel lijkt wel doorzichtig en de zaadjes van die stengel
lijken wel in het ijle te zweven...kan ook zijn dat ik last heb van teveel zon vandaag ???
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtEen mooie!
Heb ik die plant niet ergens anders gezien ?
De bloeiwijze is erg gelijkend maar deze hier is misschien wel 10 x kleiner ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtRaar beeld Frans...die onderste stengel lijkt wel doorzichtig en de zaadjes van die stengel
lijken wel in het ijle te zweven...kan ook zijn dat ik last heb van teveel zon vandaag ???
Groeten
Freddybedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtJij hebt ook meer oog voor de V's he Freddy, vogels, vrouwen, vliegtuigen en vlinders.
Comment
Comment