Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porseleinzwam II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Porseleinzwam II

    Laowa 15mm F/4.0 Wide Macro 1:1
    Hetzelfde beeld, alleen een dag later met bovenstaande lens.



    Bedankt voor 't kijken

  • #2
    Re: Porseleinzwam II

    Ja het heeft wel iets deze aparte look met een groothoeklens. Persoonlijk ben ik er niet zo voor maar ik moet toegeven dat het goed gedaan is. Wel zie ik links en rechts van de paddestoelen een soort doorzichtige ringen. Zijn dat lensfouten of waterdruppels? Voor de rest, mooie en warme kleuren.

    Comment


    • #3
      Re: Porseleinzwam II

      Mooi en origineel beeld van deze porseleinzwam

      Comment


      • #4
        Re: Porseleinzwam II

        Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
        Ja het heeft wel iets deze aparte look met een groothoeklens. Persoonlijk ben ik er niet zo voor maar ik moet toegeven dat het goed gedaan is. Wel zie ik links en rechts van de paddestoelen een soort doorzichtige ringen. Zijn dat lensfouten of waterdruppels? Voor de rest, mooie en warme kleuren.
        Hallo Chris, ik denk dat je de waterdruppels bedoeld die aan de rand van de zwammen hangen ?.....anders weet ik niet wat je bedoelt
        Bedankt voor de reactie !

        Comment


        • #5
          Re: Porseleinzwam II

          Op mijn scherm is het goed te zien, vooral aan de rechterkant. Ik heb het ook gecontroleerd op mijn andere schermen en daar is het juist hetzelfde.

          Comment


          • #6
            Re: Porseleinzwam II

            Mooie kijkhoek!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Porseleinzwam II

              Een mooie!
              Zie ook flickr

              Comment

              Working...
              X