Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mycena spec. II
Collapse
X
-
-
-
Re: Mycena spec. II
Bij deze paddenstoel terug het zelfde commentaar als de vorige. Is heel mooi maar terug die vage plekjes op het onderwerp. Het is juist dat die het verschil maakt tussen een goeie en een heel goeie foto. Je kan misschien denken dat ik teveel een pietje precies ben maar ik ben er zeker van als je daar gaat op letten dat je fotos nog beter zullen scoren.
-
Zeer mooi hoor..compo en kleuren zijn prima
Comment
-
knap geheel, mede door de contrasterende voorgrond.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtBij deze paddenstoel terug het zelfde commentaar als de vorige. Is heel mooi maar terug die vage plekjes op het onderwerp. Het is juist dat die het verschil maakt tussen een goeie en een heel goeie foto. Je kan misschien denken dat ik teveel een pietje precies ben maar ik ben er zeker van als je daar gaat op letten dat je fotos nog beter zullen scoren.
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtZeer mooi hoor..compo en kleuren zijn prima
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtknap geheel, mede door de contrasterende voorgrond.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnappe opnameBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtHeel mooi vastgelegd!
Meestal worden ze achteloos voorbijgelopen maar dergelijke beelden is puur genieten van de natuur.
MarcBD0681BE -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk berichtHeel mooi. Aan een knappe reeks bezig!BD0681BE -
Comment
-
Comment