Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Mooi detail en kleuren in deze pluim!
Tip...Je kunt desgewenst je presentatie nog verbeteren. Aangezien ik (zoals veel anderen) alles bekijk op zwarte achtergrond is het moeilijk in te schatten waar de foto begint of eindigt...
Een klein wit kadertje, 1 à 2 pix groot, rond het beeld gaat niet zichtbaar zijn op een witte achtergrond en gaat de foto mooier aflijnen op de zwarte achtergrond...En als je wilt kun je hem nog centreren op het scherm.
Het is maar een suggestie, uiteindelijk beslis je daar zelf over
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Aangezien ik (zoals veel anderen) alles bekijk op zwarte achtergrond is het moeilijk in te schatten waar de foto begint of eindigt...
Een klein wit kadertje, 1 à 2 pix groot, rond het beeld gaat niet zichtbaar zijn op een witte achtergrond en gaat de foto mooier aflijnen op de zwarte achtergrond...
Marc
Das een goede tip Marc, bedankt
trouwens : mooie foto...
grt
Gerrit
@brombeer, bedankt voor de tip, ga ik zeker eens uitproberen
Misschien nog een tip voor de presentatie. Als je voor de titel van de foto in de tag (het stuk dat je van flickr kopieert) een enter zet (nieuwe lijn dus) en ook voor je naam als auteur, dan komen die stukjes tekst onder je foto te staan en niet er naast. Het centreren lukt dan veel beter.
Comment