Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mycena galericulata
Collapse
X
-
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Mycena galericulata
Heel mooi gedaan Jacques. ’t Is precies 4 op een rij. Alle ingredienten voor een geslaagde foto zitten er in: eenvoudige opstelling, slechts een paar hoofdkleuren, mooie vage achtergond, niets die de aandacht afleid. Het enigste dat ik nog zou gedaan hebben is de hooglichten van de paddenstoelenkapjes wat terug gedrongen zodat de tekening wat duidelijker zou worden en wat van onderen bijgelicht.Last edited by chrisvdv; 2 oktober 2022, 18:58.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtHeel mooi gedaan Jacques. ’t Is precies 4 op een rij. Alle ingredienten voor een geslaagde foto zitten er in: eenvoudige opstelling, slechts een paar hoofdkleuren, mooie vage achtergond, niets die de aandacht afleid. Het enigste dat ik nog zou gedaan hebben is de hooglichten van de paddenstoelenkapjes wat terug gedrongen zodat de tekening wat duidelijker zou worden en wat van onderen bijgelicht.
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtMooi in eenvoud van kleuren, leuke lijn.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Bent u een mycoloog? Ik zie herhaaldelijk dezelfde voor- en achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk berichtBent u een mycoloog? Ik zie herhaaldelijk dezelfde voor- en achtergrond.
Neen ik ben geen mycoloog.
Heb ook oog voor voor- en achtergrond, zodat deze niet storend in beeld komen.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk berichtKnap rijtje!
En een knap geheel.BD0681BE -
Comment
-
Staan er heel mooi op zo in het mos!
Toont aan hoe klein ze wel zijn.
Alhoewel nog detail in alle hoedjes kan ik chrisvdv bijtreden ivm de hooglichten.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtStaan er heel mooi op zo in het mos!
Toont aan hoe klein ze wel zijn.
Alhoewel nog detail in alle hoedjes kan ik chrisvdv bijtreden ivm de hooglichten.
MarcBD0681BE -
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap totaalbeeld !BD0681BE -
Comment
Comment