Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roodpootschildwants

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Roodpootschildwants

Roodpootschildwants

Re: Roodpootschildwants

Mooi standpunt en scherptebereik!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Bedankt Jacques, maar foto heeft blijkbaar toch weinig kijks. Waarschijnlijk te lelijk om aan te zien zo'n wants. Ofwel de overheersende gele kleur die minder aangenaam is of niet de juiste kijkhoek. Ik zal het moeten anders aanpakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
        Bedankt Jacques, maar foto heeft blijkbaar toch weinig kijks. Waarschijnlijk te lelijk om aan te zien zo'n wants. Ofwel de overheersende gele kleur die minder aangenaam is of niet de juiste kijkhoek. Ik zal het moeten anders aanpakken.
        De kijkhoek is idd niet ideaal denk ik ook. Dat beest zit ook niet ideaal, op een takje of op de punt van een blad is met die lelijkerds interessanter vind ik, dan kan je door een iets lager standpunt je onderwerp beter vrijmaken van de omgeving
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik dacht ook eerst een lager standpunt in te nemen maar dan was dat kenmerkende bovenschild niet goed zichtbaar meer. Zal een nieuwe opname worden.

Comment

Working...
          X