Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zuringrandwants
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zuringrandwants
Mooi maar eigenlijk zie ik die soort liever ongestackt en met selectieve DoF
Reden: omdat mij het geheel nu wat synthetisch overkomt !
Hiervan vind ik beelden met beperkte dof juist fraaier.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi maar eigenlijk zie ik die soort liever ongestackt en met selectieve DoF
Reden: omdat mij het geheel nu wat synthetisch overkomt !
Hiervan vind ik beelden met beperkte dof juist fraaier.Last edited by chrisvdv; 31 augustus 2022, 10:28.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtIeder zijn mening natuurlijk. Ik vind van niet. Als je een foto van bv een foto van een vogel ziet dan is meestal de ganse vogel scherp om mooi te zijn. Of neem nu een portret van een mens, het zou nogal een zicht zijn moest er maar een heel klein gedeelte van zijn aangezicht scherp zijn. Het is omdat het zo moeilijk is en door de beperking van de lens om dit te doen dat het als normaal word aangezien die beperkte DoF.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Staat er mooi op.
Een bijoog of puntoog (of ocellus, mv: ocelli) is een enkelvoudig oog dat bij talrijke diergroepen voorkomt. De naam is Latijn voor oogje.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment