Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuringrandwants

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Zuringrandwants

Dit zou een zuringrandwants moeten zijn. Heeft precies een extra oogje op midden van zijn kop. Ziet er stevig gepantserd uit.

Re: Zuringrandwants

mooi detail van de huid, goede schepte

Comment

Heel mooi en lekker scherp met veel detail

Grts S.

Comment

die staat er prachtig op

Comment

Mooi maar eigenlijk zie ik die soort liever ongestackt en met selectieve DoF

Reden: omdat mij het geheel nu wat synthetisch overkomt !
          Hiervan vind ik beelden met beperkte dof juist fraaier.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi maar eigenlijk zie ik die soort liever ongestackt en met selectieve DoF

Reden: omdat mij het geheel nu wat synthetisch overkomt !
            Hiervan vind ik beelden met beperkte dof juist fraaier.
            Ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind van niet. Als je een foto van bv een foto van een vogel ziet dan is meestal de ganse vogel scherp om mooi te zijn. Of neem nu een portret van een mens, het zou nogal een zicht zijn moest er maar een heel klein gedeelte van zijn aangezicht scherp zijn. Het is omdat het zo moeilijk is en door de beperking van de lens om dit te doen dat het als normaal word aangezien die beperkte DoF.
            Last edited by chrisvdv; 31 augustus 2022, 10:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
              Ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind van niet. Als je een foto van bv een foto van een vogel ziet dan is meestal de ganse vogel scherp om mooi te zijn. Of neem nu een portret van een mens, het zou nogal een zicht zijn moest er maar een heel klein gedeelte van zijn aangezicht scherp zijn. Het is omdat het zo moeilijk is en door de beperking van de lens om dit te doen dat het als normaal word aangezien die beperkte DoF.
              Een discussie die misschien beter elders kan gevoerd worden maar het voorbeeld mens en aangezicht dat u aanhaalt: de mooiste foto's zijn juist niet helemaal scherp, waarom grijpen potretfotografen graag naar 85 mm f 1.4 ? Juist om de fijne nuanceringen van overgangen scherp/onscherp kunnen uit te spelen hé
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Staat er mooi op.
                Een bijoog of puntoog (of ocellus, mv: ocelli) is een enkelvoudig oog dat bij talrijke diergroepen voorkomt. De naam is Latijn voor oogje.
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Dank Jacques voor de extra info.

Comment

Working...
                  X