Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koningginnenpage + video (nieuw) volledige verpopping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Koningginnenpage + video (nieuw) volledige verpopping

Voor deze video heb ik toch heel wat geduld moeten hebben en mijn slaap laten ,
    na zich klaar te maken voor het verpoppen heeft het nog 48h geduurd eer hij definitief verpopte ,de timelaps die ik maak heeft maar een interval telkens van ong 1 uur opname (voor 2min video) dus dat wil zeggen om het uur moet je de camera opnieuw activeren ,
    dit dag en nacht ,gelukkig de 2de nacht was hij tegen 12 h verpopt ,dus met kunstlicht ,daarna kon ik eindelijk mijn normale nachtrust nemen ,
    ik wilde dit absoluut op beeld maken ,sommige zullen mij miss zot verklaren
    dus hier het resultaat ,op een bepaald moment zie je dat er nog een pop bijhangt ik heb er nu 10 in het bezit en 1 heeft intussen de vrijheid gekozen(de foto) ,ik verwacht dat deze zullen overwinteren en in het voorjaar zullen uitkomen
    op deze manier hebben ze meer kans om te overleven want anders zijn de vogels ermee weg en zal ook de venkel in de winter verdwenen zijn waardoor ook de poppen .

De video

grote versie van 3000pix graag op volle grote bekijken

dank om te kijken

Re: Koningginnenpage + video (nieuw) volledige verpopping

Mooi hoor proficiat voor je doorzettingsvermogen!

Comment

Hoe zot kunt ge zijn, zoveel tijd steken in ’t maken van zo’n kort filmpje. Super gedaan. Enkel ontbreekt nog het uitkomen van de vlinder zelf of volgt er nog een filmpje. Vooral het laatste gedeelte van het filmpje, het verpoppen is mooi gedaan.
      Oh ja en het bijzonderste zouden we nog bijna vergeten. Ook de foto is top. Mooie compo, kleuren en details. Super.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
        Hoe zot kunt ge zijn, zoveel tijd steken in ’t maken van zo’n kort filmpje. Super gedaan. Enkel ontbreekt nog het uitkomen van de vlinder zelf of volgt er nog een filmpje. Vooral het laatste gedeelte van het filmpje, het verpoppen is mooi gedaan.
        ik hoop die ook nog te kunnen maken maar ik denk dat dit iets voor het voorjaar zal zijn als de poppen uitkomen ,dan kan ik de video mooi koppelen aan deze

Comment

Knappe opname en vooral een prima en zeer informatief filmpje
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Opnieuw indrukwekkend gedaan Patrick! En de foto bij het doorklikken is al even indrukwekkend van scherpte. Tot de kleinste details haarscherp op de vleugels.

Comment

sorry, bij klikken op de videolink krijg ik als melding "geen video met ondersteunende indeling en MIME-indeling gevonden".
              wat doe ik verkeerd ? beste dank.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                sorry, bij klikken op de videolink krijg ik als melding "geen video met ondersteunende indeling en MIME-indeling gevonden".
                wat doe ik verkeerd ? beste dank.
                miss eens een andere browser proberen ik gebruik chrome
                zijn er nog met dit probleem ?
                kijk eens naar dit
                Last edited by bopatje; 29 augustus 2022, 15:45.

Comment

Dit video probleem komt soms voor bij Firefox gebruikers. Je kunt dit oplossen door ofwel een andere browser te gebruiken of door de cache en cookies te verwijderen bij Firefox. Lukt dit nog niet dan kan je het misschien oplossen door een "media feature package" te installeren of door een plugin te installeren.

Comment

Puur kwaliteit en beloning van uw geduld!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

heel mooi en scherp, fris en geen enkele beschadiging

Comment

Prachtig in beeld gebracht en een mooie achtergrond, super

Grts S.

Comment

Amai. Wat een mooi resultaat: en de vlinder en de verpopping staan er prachtig op.
                          De slaapuurtjes zijn wel een hoge kost maar de kosten-baten zijn, vind ik, heel laag!
                          Proficiat,
                          Xavier
                          Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                          Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                          Laat de commentaren maar komen.

Comment

Zo mooi!
                            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
                            X