Ik had er eerder dit jaar al gefotografeerd maar die waren nogal beschadigd, deze zag er nog redelijk ongevalvrij uit
De beschadigde zijn de vlinders van vorig jaar die als vlinder overwinterd hebben, de nieuwe zijn wellicht het resultaat van je HOF
Mooi, maar ik mis wat algemene scherpte. Meestal wacht ik tot hij met de vleugels volledig open in het vlak zit.
Niet evident maar op Verbena lukt dit meestal wel met wat geduld.
De beschadigde zijn de vlinders van vorig jaar die als vlinder overwinterd hebben, de nieuwe zijn wellicht het resultaat van je HOF
Mooi, maar ik mis wat algemene scherpte. Meestal wacht ik tot hij met de vleugels volledig open in het vlak zit.
Niet evident maar op Verbena lukt dit meestal wel met wat geduld.
Niet iedereen doet dat op dezelfde manier hé, ik ben nu net geen fan van die volledig opengespreide vleugeltjes en ik vermijd zelfs die eerder strakke poses.
In mijn gedachten zijn er dat eerder voor een vlindercatalugus, ik zet ze ook bewust niet zo vol in beeld gelijk in die boekskes.
Ik ga in de meeste gevallen eerder voor het totaalbeeld, dan zijn een scherp "snorreke" en scherpe oogjes voor mij belangrijk
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment