Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote muur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Grote muur

    Stellaria holostea

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Grote muur

    Op mijn monitor (zeg ik er voor alle zekerheid maar bij ) zie ik een heleboel artefacten van de bewerking tussen het lichtere en donkere deel van de achtergrond.

    De bloem zelf staat er dan weer prachtig op !
    Last edited by philitalia; 27 april 2022, 11:32.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Grote muur

      Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
      Op mijn monitor (zeg ik er voor alle zekerheid maar bij ) zie ik een heleboel artefacten van de bewerking tussen het lichtere en donkere deel van de achtergrond.

      De bloem zelf staat er dan weer prachtig op !
      bedankt Philippe !
      Op mijn monitor zie ik niks van artefacten en ik heb ook niks bewerkt, geen idee waar zoiets dan vandaan komt maar ik ga dat vanavond onderzoeken ...

      als er nog iemand artefacten ziet ? laat maar horen
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Grote muur

        Ik denk dat het probleem hier bij mij ligt. Ik heb ook veel problemen met het laden van pagina's van BD op Safari en de website die voortdurend blokkeert. Ik heb net even een andere laptop genomen met een andere browser en daar is alles ok.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Grote muur

          Hier op mijn monitor zie ik geen artefacten, in elk geval een mooie opname.
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Grote muur

            Ok bedankt Philip, dan kan ik terug met een gerust gemoed wat gaan spitten in de tuin, de eindmeet komt stilaan ik zicht daar
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Grote muur

              Mooie opname!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X