Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi, maar ik had het trosje bladeren liever iets kleiner gezien zodat ik wat meer kon genieten van die prachtige BG met die erg fraaie onscherpte ! (lange tele met een groot gat zeker ? )
knap; voor mij om verschillende redenen :
de mooie duidelijke tros op de voorgrond
de passende kleur
de herhaling van vorm en kleur in de wazige achtergrond
Mooi, maar ik had het trosje bladeren liever iets kleiner gezien zodat ik wat meer kon genieten van die prachtige BG met die erg fraaie onscherpte ! (lange tele met een groot gat zeker ? )
is een sterke crop Frans ... dus wat je wilt gaat spijtig genoeg niet ... het objectief : Samyang 75 mm. 1.8 op sony a7 III.
mvg
Mooie kleuren Spikkesenior maar voorste blad is er precies bijgekleefd. Plaklint is duidelijk zichtbaar, vind ik een beetje slordig gedaan. Of ik moet mij sterk vergissen, mijn excuses dan.
Mooie kleuren Spikkesenior maar voorste blad is er precies bijgekleefd. Plaklint is duidelijk zichtbaar, vind ik een beetje slordig gedaan. Of ik moet mij sterk vergissen, mijn excuses dan.
U vergist zich heel sterk ... er is helemaal niets bijgeplakt, ik zou ten andere niet weten hoe dat moet ...
Comment