Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mycena Spec.
Collapse
X
-
[Showcase] Mycena Spec.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Mycena Spec.
Een interessant en mooi beeld met zachte belichting en prima dof, wel weet ik eigenlijk niet echt waar ik naar kijk,is het een boomvrucht ( denappel ) het geheel komt wat geposeerd over, de lichten doen me denken aan de koplampen van een auto !
Comment
-
Re: Mycena Spec.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIngewikkeld maar moeilijk te definiëren onderwerp. De lichtvlekken als twee ogen in tegengestelde kijkrichting !
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtEen interessant en mooi beeld met zachte belichting en prima dof, wel weet ik eigenlijk niet echt waar ik naar kijk,is het een boomvrucht ( denappel ) het geheel komt wat geposeerd over, de lichten doen me denken aan de koplampen van een auto !
De Mycena's groeien op de dennenappel en de achtergrond zijn lichtvlekken van zonlicht door de bladeren.
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtSpeciale maar mooie plaat, zeker met de twee lichten op de bgBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment