Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In de tuin
Collapse
X
-
-
Re: In de tuin
Die gelijkt vrij sterk op Allium atropurpureum maar er het kan net zo goed een van de vele soorten Allium zijn. In elk geval een soort sierui
Mooie opname met een goede BG, ik vind het wel nogal krap in beeld, een vierkante uitsnede met aan de zijkanten ongeveer de ruimte die er bovenaan is zou het hier zeer goed doen denk ikbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDie gelijkt vrij sterk op Allium atropurpureum maar er het kan net zo goed een van de vele soorten Allium zijn. In elk geval een soort sierui
Mooie opname met een goede BG, ik vind het wel nogal krap in beeld, een vierkante uitsnede met aan de zijkanten ongeveer de ruimte die er bovenaan is zou het hier zeer goed doen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDie gelijkt vrij sterk op Allium atropurpureum maar er het kan net zo goed een van de vele soorten Allium zijn. In elk geval een soort sierui
Mooie opname met een goede BG, ik vind het wel nogal krap in beeld, een vierkante uitsnede met aan de zijkanten ongeveer de ruimte die er bovenaan is zou het hier zeer goed doen denk ik
Comment
-
-
Het kleurpalet kijkt aangenaam, wel wat krap in 't kader !
Comment
Comment