Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloedrode Heidelibel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bloedrode Heidelibel
Knappe opname Patrick
Als dit de Bloedrode Heidelibel is dan heb ik toch wel twijfels of die van mij dat ook is, ziet er totaal anders uit
Of heeft deze ook gele pantserschilden op het lichaam ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnappe opname Patrick
Als dit de Bloedrode Heidelibel is dan heb ik toch wel twijfels of die van mij dat ook is, ziet er totaal anders uit
grts
Sieg
Uw foto is vanuit een heel ander standpunt genomen en ook het Harde zonlicht daarop kan dit soms een heel ander beeld opleveren, ben niet heel zeker maar denk wel dat het een Bloedrode Heidelibel is.
Grt Patrick
Comment
-
Zeer knap!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnappe opname Patrick
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtDank u voor uw reactie Sieg
Uw foto is vanuit een heel ander standpunt genomen en ook het Harde zonlicht daarop kan dit soms een heel ander beeld opleveren, ben niet heel zeker maar denk wel dat het een Bloedrode Heidelibel is.
Grt Patrick
Tevens was die van mij in tegenlicht gemaakt
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtJou foto is een jong dier ... en nog niet zo uitgekleurd.
bedankt voor de determinatie, dan sla ik deze op met de naam zoals je gegeven hebt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment