Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gymnadenia conopsea I
Collapse
X
-
[Showcase] Gymnadenia conopsea I
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Gymnadenia conopsea I
zeer mooie compositie en kleuren palet, maar (volgens mij) nergens scherp genoeg om een hoofdobject aan te geven.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
prachtig dromerig beeld... ook de bg/kleuren en licht.... toch had ik aan de voorkant van de bloem een fractie meer scherpte gezien ...
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtzeer mooie compositie en kleuren palet, maar (volgens mij) nergens scherp genoeg om een hoofdobject aan te geven.
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtprachtig dromerig beeld... ook de bg/kleuren en licht.... toch had ik aan de voorkant van de bloem een fractie meer scherpte gezien ...
Rob,
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtKnap shot
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheel mooi en een mooie Bg , ook volgens mij ligt de scherpte iets teveel achteruit zou idd nog mooier zijn moesten de voorste blaadjes scherp zijn maar toch knap hoorBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtJammer dat de scherpte niet op de aandachtspunten ligt, ik verwacht hier wel beter van gezien de nummeringBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment