Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Exif:
1 opname... geen crop.
Camera Model Canon EOS 5D Mark II
Tv(Shutter Speed) 1/200
Av(Aperture Value) 11
ISO Speed 100
Lens MP-E65mm f/2.8 1-5x Macro Photo
Prachtig headshot van deze rode bosmier! ... Alleen mogelijk om ze zo stil te krijgen met siroop of honing hé Rob
Thanks Wim,
Dat is idd een zeer goed hulpmiddel, daar maak ik idd ook weleens gebruik van, hoewel toch 95% van al mijn mierenfoto's zonder dit hulpmiddel zijn gemaakt... als je dichtbij een mierenhoop gaat liggen plat op de grond dan vergroot je je kansen enorm om ook zonder honing toch wat exemplaren vast te leggen.. Gekgenoeg ben ik nog nooit gestoken..... Op 45 minuten fietsen heb weet ik een aantal mierenhopen te liggen... ik observeer wel even welke mieren wat nieuwsgierig zijn die komen naar je toe om de boel te bewaken en zitten toch vaak net lang genoeg stil om ze vast te leggen... maar sommige blijven maar bewegen die kun je maar beter niet volgen... Maar makkelijk is het zeker niet om mieren vast te leggen...
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment