Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Veel te hard licht Pholie. De mooie patronen op de vleugels zijn nu volledig overschaduwd. Te weinig algemene scherpte op de vleugels en het
oogje is ook niet echt op het scherpst van de snede
Veel te hard licht Pholie. De mooie patronen op de vleugels zijn nu volledig overschaduwd. Te weinig algemene scherpte op de vleugels en het
oogje is ook niet echt op het scherpst van de snede
Dat harde licht heb je niet in de hand hé, waarschijnlijk resulteerde diffusor gebruiken in "weg vlindertje "
Wat scherpte betreft zijn we wel beter van u gewoon.
Toch een leuke en voor mij vrij zeldzame ontmoeting
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Zonlicht resulteert bijna altijd in harde schaduwen, op zich niet altijd een slechte zaak hoor, bij deze mis ik vooral wat scherpte in een anders leuke compo en prima BG !
Zonlicht resulteert bijna altijd in harde schaduwen, op zich niet altijd een slechte zaak hoor, bij deze mis ik vooral wat scherpte in een anders leuke compo en prima BG !
Klopt Jean-Louis, die rakkers kruipen zo laag (bij mij toch) dat de opstelling niet ideaal was. Ik ga die setting nog eens moeten overdoen op een ander tijdstip en met mijn duikpak aan
Bedankt.
Comment