Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooie waarneming, maar jammer dat vele van de spikes aan de linkerzijde toch wat te veel licht hebben gepakt waardoor de lichtbruine
structuur volledig is weggevaagd. Als onderdeel van de foto vind ik dit wel belangrijk omdat dit toch wel op deze manier de vliegen met
hun donkere tinten naar achteren trekt en is in deze context 1/3 van links overbodig. Vliegen apart: perfecte belichting en scherpte!
Ik vind hier de oerlelijke omgeving en het romantische liefdesspel juist een leuk contrast...
Rob,
Akkoord, maar dan moet toch het liefdesspel op de voorgrond staan met op de achtergrond die stekels en dat mis ik nu... Het is nogal vlak en frontaal platgeflitst zo.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment