Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portret van een Juf
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Portret van een Juf
Jammer dat het oog juist niet scherp is. Waarom dat die ogen bij die beesten ook zo ver uit hun kop steken hé
... maar de rest is top!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtJammer dat het oog juist niet scherp is. Waarom dat die ogen bij die beesten ook zo ver uit hun kop steken hé
... maar de rest is top!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk berichtDiafragma 2.8 gebruiken ipv.8.Dan is het oog scherp volgens sommigen.
Comment
-
Mooi portret uit de natuurlijke studio!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
@ jozef13
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtDergelijke reacties zijn ongepast en hebben geen meerwaarde niet op dit forum en niet in deze thread.
denk echt dat je beter uitkijkt naar een klein compactje met zeer kleine sensor omdat je dan op f2.8 ongeveer dezelfde scherptediepte hebt als
Full Frame op f16Last edited by Wim Meeus; 15 juli 2021, 12:59.
Comment
-
Mooi totaalbeeld, het oog is net uit scherpte jammer genoeg ...
Patrick is op gebied van macro wel van alle markten thuis en waarschijnlijk zag hij ook het oog scherp in de zoeker, het overkomt mij ook wel meer vooral als ik van een grotere instelafstand naar een dichtere afstand overga dan vergeet ik wel eens het diafragma aan te passen met een gelijkaardig resultaat ...
Als je met een beperkte DoF werkt is het dikwijls als dansen op een slappe koord, en dat is uiteraard nog erger als er een zuchtje wind staatLast edited by Frakske; 15 juli 2021, 14:00.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi totaalbeeld, het oog is net uit scherpte jammer genoeg ...
Patrick is op gebied van macro wel van alle markten thuis en waarschijnlijk zag hij ook het oog scherp in de zoeker, het overkomt mij ook wel meer vooral als ik van een grotere instelafstand naar een dichtere afstand overga dan vergeet ik wel eens het diafragma aan te passen met een gelijkaardig resultaat ...
Als je met een beperkte DoF werkt is het dikwijls als dansen op een slappe koord, en dat is uiteraard nog erger als er een zuchtje wind staat
Comment
-
Comment