Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
* * * Bloemenliefde * * *
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: * * * Bloemenliefde * * *
Voor een liefdesscéne vind ik de kleurtjes echt raar hoor, natuurlijke kleuren zouden hier meer op hun plaats zijn !
Maar voor spielerei kan je altijd op abstract terecht hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
kan mij zeker bekoren... ik vind hem prachtig... mooie liefde..
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtBenieuwd wat het was geworden als je gewoon de saturatie van groen had dicht genepen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtVoila Pholie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk kan echt niet van die kleurtjes houden, dan mag voor mijn part hier iedereen er ander over denken, ik kan niet zeggen mooi als ik dat niet denk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtMaar zonder de hue change he ☺️
Saturation verminderd van aqua, blue en purple
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtToch geen hue change hoor
Saturation verminderd van aqua, blue en purple
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtDat is toch een boterbloem en een madeliefje he? Soit ... je begrijpt wat ik bedoel
perfecte complementaire kleuren contrasterend in warm en koel met een kleine boodschap: "Liefde kent geen kleur" en een mens blijft een mens al is hij geel, bruin, wit, zwart of oranje als Trump.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtHet was ook niet de bedoeling om te fungeren in een plantenboek hé Pholie De bedoeling was hier om een mooie kleurensamenhang te krijgen van
perfecte complementaire kleuren contrasterend in warm en koel met een kleine boodschap: "Liefde kent geen kleur" en een mens blijft een mens al is hij geel, bruin, wit, zwart of oranje als Trump.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment