Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gehakkelde aurelia - Polygonia c-album
Collapse
X
-
-
Re: Gehakkelde aurelia - Polygonia c-album
Al veel gezien, maar deze is mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtAl veel gezien, maar deze is mooi.
grt,bouk.
die vragen een beetje te veel aandacht. Maar toch
Comment
-
Speciaal op de zwarte achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtSpeciaal op de zwarte achtergrond!
de donkere/schaduw delen van de vlinder een fractie lichter maken zou een optie kunnen zijn.
Rob,
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHelaas, zie de foto niet
Ik ben blij dat gedaan te hebben.
Heel erg mooi en prachtige afstekend met de zwarte achtergrond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAls ik de openingspost "citeer" en de getoonde Link in mijn Browser plak kan ik de foto wel zien.
Ik ben blij dat gedaan te hebben.
Heel erg mooi en prachtige afstekend met de zwarte achtergrond
misschien is die eerste info die ondertussern niet meer klopt in jou cache terechtgekomen
allemaal bedankt voor de fijne reacties !
zelf ben ik gezien de omstandigheden die er op dat moment waren zeer tevreden met het beeld, dat er in de donkere partijen wat weinig detail te zien is heeft iets met het hier plaatsen op BD te maken vrees ik,
ik zal er eentje op flickr plaatsen waar je van hier kan naar klikkenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Ik ben geen voorstander van zwarte bg's, maar hier werkt het wel, de bruine kleur van de vlinder heeft een prima balans met het zwart, mooie foto Frans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtIk ben geen voorstander van zwarte bg's, maar hier werkt het wel, de bruine kleur van de vlinder heeft een prima balans met het zwart, mooie foto Frans
Allemaal bedankt voor de fijne reacties !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment