Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rood
Collapse
X
-
-
Re: Rood
Niet scherp, zulke detailopnames moeten echt heel scherp zijn en dat is deze totaal niet
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtNiet scherp, zulke detailopnames moeten echt heel scherp zijn en dat is deze totaal niet
grts
Siegbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtNiet scherp, zulke detailopnames moeten echt heel scherp zijn en dat is deze totaal niet
grts
Sieg
Voor hier de max uit te halen zonder beroep te doen op "focus stacking" moet je eerst en vooral perfect evenwijdig/loodrecht in alle richtingen t.o.v. het middenvlak
van de bloem uw camera positioneren. Natuurlijk moet je ook nog alles goed zien te belichten en dat mis ik hier ook nog. Maar toch voor in "oordeel" zeker geen
slechte poging hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtOm te zeggen dat het niet scherp is, dat is wat kort door de bocht. Er is wel degelijk scherpte maar misschien niet genoeg scherptediepte.
Voor hier de max uit te halen zonder beroep te doen op "focus stacking" moet je eerst en vooral perfect evenwijdig/loodrecht in alle richtingen t.o.v. het middenvlak
van de bloem uw camera positioneren. Natuurlijk moet je ook nog alles goed zien te belichten en dat mis ik hier ook nog. Maar toch voor in "oordeel" zeker geen
slechte poging hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtOm te zeggen dat het niet scherp is, dat is wat kort door de bocht. Er is wel degelijk scherpte maar misschien niet genoeg scherptediepte.
slechte poging hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
slechte poging hoor
van de bloem uw camera positioneren." en natuurlijk ook de belichting verbeteren.
Comment
-
Gewoon een beetje meer oplichten is al veel mooier/beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOK, graag dan eens zeggen waar het scherptepunt ligt ?
grts
Sieg
niet parallel loopt met de bovenkant van het stempelvlak.
Comment
Comment